Wednesday 6 February 2013

akhir bULan Lima (5)

aku xtaw biler tarikh nye... yang aku taw bulan saje.. korang nk taw ape yg berlaku time nie.. tgu yee...............................................................

sebenarnya aku baru abis praktikal la... hehehe... saje je suspen...
macam2 aku belaja time praktikal.. bos aku sporting giler la..
mane xnye... aku masok ofis je tidow dlu sejam..

aku ase mcm xnk abis je praktikal.. ye la.. gaji masok je time 2 even only RM3**.**
xde hal la.. rumah free.. just myk moto je kene isi...

pengalaman best aku praktikal aku dapat masok hutan sama2 dgn bos aku...
naik kete 4x4 dye 2... best wooowwwwwww...
mcm2 hutan aku masok.. sampai x igt dah,, dah lme kan...

sebelom abis praktikal 2 bos belanja makan weyyy...
makan KFC je... byk pulak 2... kenyang ase,...
puas gak tgu bos aku nie belanja pizza...
tpi xdpt lak..

okey la...
xtaw nk ckp pape dah.. hhehehe...

byeeeeeeeeeee...........

No comments:

Post a Comment

idea anda okey..??